Łączna liczba wyświetleń

sobota, 23 maja 2015

Kultowy Kosmetyk - Meteoryty Guerlain


Do tej pory nie pisałam nic na blogu ale postanowiłam do tego wrócić. 
Praca w świecie kosmetycznym skutecznie sprawia że po godzinach traci się ochotę
na makijaż czy nowinki kosmetyczne. Wróciłam do tego ponieważ zaczęło mi
brakować możliwości podzielenia się z kimś nowymi odkryciami czy nowinkami
kosmetycznymi, dodatkowo studiowanie kosmetologii na pewno pozwoli
mi na tworzenie notek z całkowicie innego punktu widzenia - bardziej profesjonalnego.
Dość już słów wstępu, żeby ta pierwsza notka nie była czysto ''techniczna''
to przedstawię Wam kultowy produkt, który jest ze mną już parę lat i cudem
jest fakt że udało mi się go prawie skończyć.
Mowa tu o słynnych Meteorytach Guerlain, moje są jeszcze w starej kolorystyce
w odcieniu 02.
Kultowe kuleczki dostępne są w 3 wersjach kolorystycznych tak żeby każdy mógł znaleźć
właściwy dla siebie odcień.

Dla mnie zawsze były produktem kultowym, który jest symbolem kobiecości i elegancji.
Trzeba przyznać że otoczka stworzona wokół tego pudru jest niemalże tak wyjątkowa
jak uczucie po użyciu tych pachnących fiołkami różnokolorowych kuleczek.


Opinie dotyczące tego produktu są z reguły skrajne.
Albo się je kocha albo nienawidzi.
Ja należę do osób uwielbiających ten produkt za całokształt.
Efekt jaki dają meteoryty jest subtelny, delikatnie utrwalają wcześniej nałożony podkład
i nadają twarzy blasku i świeżości.
Rozświetlające drobinki są tak drobno zmielone że bardziej dają efekt poświaty niż brokatu
więc spokojnie można nakładać je dużym pędzlem na całą twarz.
Cena dla większości osób jest spora - 239zł (sephora.pl) ale ja swoje kulki
mam ponad 3 lata i dopiero teraz zaczynają mi się kończyć przy niemalże codziennym
stosowaniu.
Pomimo efektu rozświetlenia doskonale nadają się do cery mieszanej (takiej jak moja).
Nie potęgują błysku i działają wygładzająco na rozszerzone pory czy inne niedoskonałości skóry.
Może kiedyś sama stworzę swoją kolekcję meteorytów ale na razie mam tylko wersję klasyczną
w puszce i wersję mini sproszkowanych meteorytów do podróży :)


Guerlain Meteoryty (239,00zł)

1 komentarz:

  1. Nie miałam ich, ale bardzo chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń