Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 25 września 2012

Głęboko nawilżający tonik Angelica

Witajcie kochane :)
To małe cudeńko znalazło się w jednym z Glossy Boxów i skradło moje serce :)
Tą małą buteleczkę można kupić w sklepie L'occitane za 25zł a duże opakowanie za 72zł.
Nigdy wcześniej nie używałam takich toników więc do tego produktu podeszłam sceptycznie no bo  co może mi dać zwykła pachnąca woda :)
Jak bardzo się myliłam zauważyłam po paru tygodniach używania, przemywałam nim twarz rano i wieczorem przed nałożeniem kremu i również używałam go do odświeżenia twarzy w ciągu dnia.
Miałam okazję testować go w okresie kiedy moja twarz z powodu warunków nie zależnych odemnie przeżywała nawilżeniowy kryzys i była odwodniona jak nigdy wcześniej.
Już sam zapach wprawia mnie w dobry nastrój bo jest przyjemnie słodki ale po chwili już go nie czuć :(
Mała buteleczka wystarczyła mi na 1,5 miesiąca codziennego używania i zastanawiam się nad zakupem dużego opakowania (oczywiście ze zniżką urodzinową :D) bo to jest taka wisienka na torcie w mojej pielęgnacji, takie małe niepozorne coś co wiele zmienia :)
w upalne dni świetnie odświeżał i nawilżał buzię zostawiając lekki film na skórze.
Ciekawa jestem jak by się sprawdził w roli mgiełki do twarzy...
Teraz klimatyzacja wykańcza moją twarz która na zmiane wysycha na wiór lub silnie się przetłuszcza więc ten tonik powinien pomóc w przywracaniu jej do normalności.
Po systematycznym używaniu skóra robi się miękka i promienna a w połączeniu z dobrym kremem  ten tonik zdziała cuda :)

Jakie są wasze opinie na ten temat?


7 komentarzy:

  1. nie słyszałam o nim, ale ja mam swojego faworyta w kategorii nawilżania - czysty sok aloesowy. Dla mnie niezastąpiony :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nnie slyszalam o nim, ale ciekawi :D

    OdpowiedzUsuń
  3. On był w GlossyBoxie? To jakim cudem ja go nie mam? xD Nawet nie wiedziałam, że był xD Może ja na odmianę dostałam żel pod prysznic i małe mydełko werbenowe?

    OdpowiedzUsuń
  4. kurcze... ja też go nie dostałam... :(

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja nieszczęsna nie miałam tego GB :( ehh

    OdpowiedzUsuń
  6. Słyszałam o nim wiele dobrego..ale cena wciąż mnie odstrasza..może zażyczę sobie na prezent, eh..tylko najbliższa okazja to wigilia :p

    Zapraszam na rozdanie
    http://lewinkabloguje.blogspot.com/2012/09/rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Kosmetyki L'occitane są świetne, ale tego nigdy nie używałam.

    OdpowiedzUsuń