Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 13 marca 2012

Efekty po długiej kuracji kwasem glikolowym glyco-a isis pharma

Efekty używania kwasu glikolowego glyco a 10% i w głównej mierze jest to zasługa moich tabletek hormonalnych ale kwas również dużo pomógł ;)
Nie będę się rozpisywać bo zdjęcia mówią same za siebie.
Zdjęcia z przed rozpoczęcia kuracji,po 18 dniach i obecnie :)
Kurację rozpoczęłam 13.sierpnia.2011 roku a zdjęcia obecnego stanu twarzy robiłam parę dni temu.
Wcześniejszy post o kwasie





Obecnie :



zdjęcia można powiększyć poprzez kliknięcie
Naga twarz jedynie pokryta kremem z filtrem spf 30 więc raczej nie przekłamuje efektu :)
Co Wy na to? :)

13 komentarzy:

  1. :O zatkało mnie, efekt fenomenalny, gratuluję systematyczności w stosowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja robię 4 serie TCA 15% - jestem juz po dwóch zabiegach ale jakoś nie ma wiekszej różnicy. Jutro mam już 3 zabieg i mam nadzieję, że bedzie coś widac - moją zmora sa jednak nie pryszcze ale ślady po trądziku oraz rozszerzone pory. Po 15% złuszczam się w weekend jak wąż ale już w poniedziałek-wtorek skóra wraca do normalności. U ciebie efekty są niewiarygodne!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. ja niestety jestem w fazie wysypu podczas używania kwasów...;/

    OdpowiedzUsuń
  4. WOW różnica jest spora, gratulację. :)
    Sama mam problemy też z cerą, i nie wiem w co już inwestować. :P

    Zapraszam również do siebie. :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się! Rezultaty super. Sama miewam problemy z cerą i też zawsze walczę z tym! Ja polecam złuszczanie ziołami u kosmetyczki. Efekt po takim zabiegu utrzymuje się około 10 miesięcy.
    Oby Twoje efekty utrzymały się! Trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie Ci wyleczył buzię, swego czasu używałam Locacidu i też byłam zadowolona, ale moja cera była w dużo gorszym stanie więc nie wyleczyłam w 100% :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny blog !!! , Na pewno będę zaglądać częściej :) :* obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  8. Widać efekty.
    nowy post u mnie zapr.do obs. i do klikania w banery iloko i limonkowy szyk oraz jezeli kupujesz w sklepach int. zapraszam do zakupu rzeczy jezeli ci sie spodobaja:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Widać efekty ;) bardzo fajny blog będę zaglądać pozdrawiam

    http://theoriginalanika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Troszkę widać różnicę szczególnie na brodzie.
    Chyba też będę musiała zainwestować w taką kurację.
    :-)

    Zapraszam na mojego bloga.
    http://mojezyciemojarzeczywistosc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. hej, ja jestem po tygodniu kuracji.. i łuszczę się niewiarygodnie. Mam nadzieję, że i u mnie będzie podobny efekt :D. Teraz już widzę, a właściwie nie widzę zmarszczek pionowych na czole, tych na wysokości brwi.. cud czy co?
    Pozdrawiam
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  12. jak go uzywalas ? smarowalas jakims nawilzaczem po nalozeniu tego czy nie ?
    i jakim kremem twarz nawilzalas mnie cholernie wysusza :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Od dzisiaj zaczynam kurację z Isis Glyco mam nadzieje że spłycą mi się blizny po trądzikowe, znikną zaskórniki i może przebarwienia. Już od 3 lat mogę cieszyć się tym że w końcu nie mam trądziku u mnie był grudkowo zaskórnikowy i myślę że dla mnie najefektywniejszy był żel do mycia twarzy Effaclar z La Roche + dobry krem nawilżający nie zapychający. Efekt po pół roku codziennego stosowania zero nowych pryszczy ! Polecam może i Tobie pomoże :)

    OdpowiedzUsuń